PROTOROLLER

Milleks minna jala, kui saab mugavalt kohale liuelda ühe rööpaga rippsõidukil?

Tuttava kaherööpalise raudtee kõrval on tehtud teisigi katseid rööbastranspordiks. Näiteks valmistas 1820. aastal Venemaal Ivan Elmanov esimese monorööpalise sõiduki prototüübi. Suure ja raske rongi ühel rööpal tasakaalus hoidmiseks töötati välja güroskoop, mis hoidis rongi püsti vurri põhimõttel.

Avastustehases leiab rööpa aga hoopis ootamatust kohast, lae alt. Peadpööritavat sõitu saad nautida, kui ronid teise korruse rõdul asuvale platvormile ja lased end kinnitada turvaliselt seadeldise külge, mis su keskuse kohale sõitma viib. Raja pikkus on 133 meetrit – täpselt parasjagu, et kogeda parajat närvikõdi!

LEIUTISE TÜÜP käed külge
KESTVUS 5 min
RASKUSASTE raske
SKOORI ARVESTUS ei
MAX KASUTAJATE ARV 1

LIITU UUDISKIRJAGA

AITÄH

JOIN THE NEWSLETTERr

THANK YOU!

LIITU UUDISKIRJAGA

AITÄH