ÕPPEPROGRAMM „Allveelaev“
Vanus: 1. — 4. klass Aeg: 90 minutit
MÄRKSÕNAD
Vesi ja vee omadused, tihedus ja temperatuur, tihedus ja ruumala, kehade ujuvus, allveelaevad.
eesmärgid
* Mõista ja uurida tiheduse mõistet.
* Uurida allveelaeva tööpõhimõtteid.
* Teha ise ja osata õpitut ka oma igapäevaelus rakendada.
* Ärgitada leiutama ja oma loovust ning fantaasiat kasutama.
* Julgustada katetama, vajadusel eksima ja sellest õppima.
SISUTUTVUSTUS
Õppeprogrammis “Allveelaev” uurime vett ja vee omadusi ning allveelaeva tööpõhimõtet. See töötuba sisaldab rohkelt erinevaid lihtsaid katseid. Käärime käised üles ning asume füüsikalisi seaduspärasusi avastama. Uute teadmiste najal uurime lähemalt allveelaeva ja kuidas see töötab. Ehitame lihtsustatud allveelaeva mudeli. Selleks seome omavahel teadlase tarkuse ja leiutaja osavuse.
Katsetame, kas ehitatud mudel ka päriselt vee alla sukeldub ja sealt tagasi pinnale tuleb. Õnnestumine pole garanteeritud, põnev kogemus aga küll. Õpime oma vigadest ja täiustame, kuni allveelaeva tööle saame.
Seosed õppekavaga
* Õpilane kirjeldab vee olekuid.
* Õpilane teeb lihtsamaid loodusvaatlusi ning uurimuslikke tegevusi;·
* Õpilane sõnastab oma meelte abil saadud kogemusi;
* Õpilane teeb lihtsate vahenditega praktilisi töid, järgides juhendeid ja ohutusnõudeid;·
* Õpilane tunneb huvi looduse ja selle uurimise vastu ning kasutab julgelt loovust ja fantaasiat.
BRONEERI ÕPPEPROGRAMM
Saada PÄRING või vaata haridusprogrammide TELLIMISINFOT.